2010 m. vasario 14 d., sekmadienis

Laisvalaikiu Aš Piešiu

Ilgai galvojau ar verta Jums, mano blog'o skaitytojams, pristatyti vieną iš mano pomėgių. Taip, laisvu laiku mėgstu piešt rūbų modelius. Tikriausiai tai buvo viena priežasčių, kodėl ėmiau domėtis mada. Pradėjau piešti juos prieš maždaug 2-3 metus, kai man buvo apie 14. Vėliau šį pomėgį jau buvau nutraukusi, bet dabar vėl po truputį pradedu prisiminti. Tad retkarčiais žadu Jus pamaloninti savo darbais. Tebūnie jie ir ne itin nuostabūs, bet vis gi nesu profesionalė. Įžangai vienas jų.


Foto: mano
---
Iki malonaus,
Saldi_Mada.

2 komentarai:

Dare rašė...

Smagu, kad tavo blogas tampa vis asmeniškesnis :)

saldi_mada rašė...

Smagu, jei tai patinka. Iš tikro pradėdama rašyti blog'ą galvojau nieko asmeniško neskelbti, bet dabar matyt pasikeitė mąstysena. ;)

Nuotraukos, kurios nėra mano priklauso tikrąjam jų autoriui. Jei tikrasis jų savininkas yra nepatenkintas jų naudojimu, tuomet prašau pranešti man ir jos bus pašalintos. /// All images that are not mine are credited and if someone has a problem with me using them, then please contact me right away and I'll remove them.



.