2010 m. vasario 22 d., pirmadienis

Gatvėse Niujorko Mados Savaitės Metu

Pradėsiu, kaip sakant ne į temą. Dabar vis mažiau laiko galiu skirti blog'ui. Ne todėl, kad nenoriu. Noriu, dar ir kaip. Priežastis ta, jog pamažu pradedu jausti šiokią tokią mano regėjimo kaitą. Ne į gerąją pusę, žinoma. Ir taip, man buvo patarta sumažinti praleidžiamą laiką dirbant kompiuteriu. Ne tik. Bet tik tai susiję su blog'o raida. Tad tai nelabai gerai. Ir man nepatinka. Bet. Bet. Bet. Nekreipiant į tai dėmesio vis vien pasistengsiu tą galimą laiko normą (jei tiktų taip sakyti) išnaudoti ir blog'o egzistencijos gelbėjimui. Tiek to. Pasibėdavojau, dabar grįžkim prie mados.

Niujorko mados savaitės metu (kaip ir bet kurių kitų mados savaičių metu) gatvėse šmėžavo daug stilingų (ir nebūtinai) personų. Noriu Jums parodyti, kaip atrodė kai kurie, fotografų pagauti praeiviai(-ės)/pristatymų dalyviai(-ės).


Foto: elle.com
---
Iki malonaus,
Saldi_Mada.

Komentarų nėra:

Nuotraukos, kurios nėra mano priklauso tikrąjam jų autoriui. Jei tikrasis jų savininkas yra nepatenkintas jų naudojimu, tuomet prašau pranešti man ir jos bus pašalintos. /// All images that are not mine are credited and if someone has a problem with me using them, then please contact me right away and I'll remove them.



.