2010 m. vasario 15 d., pirmadienis

200-asis Pranešimas Ir Dar Lopinėlis Manęs

Taigi, rašau 200-ąjį pranešimą. Visgi skaičius jau gan nemažas, palyginus su tuo, kad ir blog'as įkurtas ne taip seniai. Noriu pasidžiaugti žmonėmis, kurie užsuka čia ir randa tai, kas suteikia bent trumpą susidomėjimo minutėlę. O ta proga, dar truputis to, ką aš sugebu. Tai - papuošalų kūrimas. Nesinori, jog šis blog'as taptų reklama mano darbams, bet visgi neseniai susimąsčiau, jog visai neprošal būtų atskleisti dar dalelę savo kūrybos. Taipogi nesinori atsiriboti siena nuo skaitytojų. Gal Jums tai pasirodys įdomu. Ačiū.

Foto: mano
---
Iki malonaus,
Saldi_Mada.

Komentarų nėra:

Nuotraukos, kurios nėra mano priklauso tikrąjam jų autoriui. Jei tikrasis jų savininkas yra nepatenkintas jų naudojimu, tuomet prašau pranešti man ir jos bus pašalintos. /// All images that are not mine are credited and if someone has a problem with me using them, then please contact me right away and I'll remove them.



.