2010 m. sausio 5 d., antradienis

Mus Randa Google

Pastebėjau, kad mano blogą jau randa Google. Anksčiau reikdavo vesti pilną pavadinimą, kad įeitum. Sveikinimai sau.
Foto: mano
---
Iki malonaus,
Saldi_Mada.

2 komentarai:

Dare rašė...

haha, įdomius dalykus tikrini :D tavo įkvepta pasižiūrėjau save google, tai vaiva reikia įvesti ir meta tarp daugybes vaivų ir blogą :))

saldi_mada rašė...

Aš ir pati kažkokio kito blog'o įkvėpta tikrinau :D Pati gal net nebūčiau pagalvojusi.

Nuotraukos, kurios nėra mano priklauso tikrąjam jų autoriui. Jei tikrasis jų savininkas yra nepatenkintas jų naudojimu, tuomet prašau pranešti man ir jos bus pašalintos. /// All images that are not mine are credited and if someone has a problem with me using them, then please contact me right away and I'll remove them.



.