2009 m. rugpjūčio 10 d., pirmadienis

Saldi Mada - Home Sweet Home

Sveiki.
Pastebiu, kad mados blog'ų Lietuvoje po truputį daugėja. Tačiau išdrįsau surizikuoti ir susikurti savo. Pati idėja kilo tuomet, kai žvalgydamasi po mados naujienų tinklaraščius pagalvojau:,, Juk ir aš taip galėčiau." Neprižadu priblokšti Jūsų ilgų straipsnių margumynu, bet stengsiuosi pateikti kuo daugiau naujienų, kurios man pasirodys svarbios, jas pakomentuoti, pasakyti ir savo nuomonę. Dėl to ir sukūriau šį blog'ą - kad galėčiau mane sudominusiais dalykais pasidalinti su visais. Iškilus kokių nors klausimų nepabijokite juos rašyti man į saldimada@gmail.com . Tad tiek. Viliuosi sulaukti Jūsų nuomonių, dažnų pasisvečiavimų blog'e.
---
Foto: jakandjil.com
---

Iki malonaus,
Saldi_Mada.

Komentarų nėra:

Nuotraukos, kurios nėra mano priklauso tikrąjam jų autoriui. Jei tikrasis jų savininkas yra nepatenkintas jų naudojimu, tuomet prašau pranešti man ir jos bus pašalintos. /// All images that are not mine are credited and if someone has a problem with me using them, then please contact me right away and I'll remove them.



.