2009 m. rugpjūčio 11 d., antradienis

2009 Ruduo - Louis Vuitton, Miu Miu, Elie Saab

Šį kartą noriu pristatyti Jums Louis Vuitton, Miu Miu ir Elie Saab kolekcijas. Visos jos gan skirtingos, tad ir vertinsiu kiekvieną atskirai.
---
Louis Vuitton
Kolekcija tikrai puiki. Dailūs siluetai, klasikinės juodos suknelės su didelėmis, įdomiomis detalėmis. Tačiau man nepatiko bandymas paltus daryti blizgios melsvai pilkos spalvos. Aš pati tokio tikrai nedėvėčiau. Bet be to, kolekcija tikrai vykusi.
---
Miu Miu
Visad jaučiau simpatijas Miu Miu rūbams. Ir šį kartą neteko nusivilti. Miu Miu šiemet pateikė puikių, elegantiškų rūbų kolekciją. Dominavo šviesūs atspalviai bei klasika tapusi juoda spalva.
---
Elie Saab
Puiki rudens kolekcija. Žaviuosi ja. Dominavo juoda, pilka, melsva, balta spalvos. Puikiai derėjo ir įdomūs raštai, kailio detalės, aksesuarai. Manyčiau geriausia kolekcija iš šiame pranešime aprašomų.
(Visos nuotraukos didinasi).
---
Mano nuomonė - labiausiai patiko Elie Saab kolekcija. Su tokais drabužiais jausitės ne tik gražiai, bet ir elegantiškai, puošniai.
---
Foto: style.com
---
Iki malonaus,
Saldi_Mada.

Komentarų nėra:

Nuotraukos, kurios nėra mano priklauso tikrąjam jų autoriui. Jei tikrasis jų savininkas yra nepatenkintas jų naudojimu, tuomet prašau pranešti man ir jos bus pašalintos. /// All images that are not mine are credited and if someone has a problem with me using them, then please contact me right away and I'll remove them.



.