2010 m. kovo 23 d., antradienis

DIY Idėjos - Dekoruoti Pečiai

Kartais juk taip norisi kibti ir kažką padaryti, bet dažnai mintyse pritrūksta to ,,kažko" vaizdinio. Nežinau kaip Jūs, bet aš vis dar tebesu užsikrėtusi megztinių, švarkų ar palaidinių pečių dekoravimu. Jau pas mane pačią spintoje ne vienas rūbas, kuriam pakoregavau pečius juos kniedijant ar siuvinėjant. Bet aš ne apie savus. Noriu parodyti Jums keletą idėjų, kaip lengvai galite pagyvinti jau nusibodusią palaidinę ar švarkelį, kuriam iki tobulumo trūksta tiek nedaug.

Foto: NE mano, iš interneto.
---
Iki malonaus,
Saldi_Mada.

Komentarų nėra:

Nuotraukos, kurios nėra mano priklauso tikrąjam jų autoriui. Jei tikrasis jų savininkas yra nepatenkintas jų naudojimu, tuomet prašau pranešti man ir jos bus pašalintos. /// All images that are not mine are credited and if someone has a problem with me using them, then please contact me right away and I'll remove them.



.